MOŠKI POKLICI


Tokratni mesečni izziv DT je na temo "MOŠKI POKLICI". Na misel mi je prišla ideja za darilo za avtomehanika, ki uživa v predelovanju in zbiranju starih avtomobilov.

Objava je nastala v sodelovanju z Darilnica Klavdija




Starega hrošča sem pobarvala v akvarelni tehniki z uporabo Distress Ink blazinic in Distress Ink polnil, s katerimi dosežemo močnejše barvne odtenke.





Sliko sem želela izdelati v vintage tehniki in za ozadje uporabiti kar nekaj tehnik.
Teksturo sem izdelala z NUVO Embellishment Mousse pasto v bronza barvi, ki sem jo z lopatico nanesla preko stencil šablone. Uporabila sem jo tudi za senčenje robov slike in dobila lep metalni zaključek.
Pasto lažje nanašamo, če gobico prej malo navlažimo z vodo.




Ozadje sem sprejala z Lindsy's barvnimi spreji. Na robove sem dodala izrezke nareje s Sizzix šablono - Tim Holtz Mixed Media, ura in listi pa so narejeni s šablono Marianne Design.




Uporabljen material:








Poglejte kaj imajo za vas
* četrtek 21.6.2018 - Jasmina
* torek 26.6.2018 - Andreja kot gostujoča ustvarjalka
* četrtek 28.6.2018 - Zvezdana

Vsi naši izdelki so predstavljeni tudi na spletni strani Darilnice Klavdija 





Želim vam lepe ustvarjalne trenutke

Magic Art Unikatni izdelki
by Klavdija Zorn







Komentarji

Priljubljene objave