VOŠČILNICA SLIDE

                                                       

                                                       

Design Team Darilnice Klavdija ima tokrat temo izdelava voščilnice slide - drsečka. 




Za izdelavo te voščilnice sem uporabila ozadja, narejena v prejšnji objavi.




Za osnovo voščilnice sem iz rumenega 250 g kartona izrezala pravokotnik velikosti 31 x 16 cm.

Na plošči z utori - Scor Pal sem naredila utore po dolžini na 10 cm. Na koncu ostane 1 cm, da zalepimo osnovo skupaj.

Na prvem delu osnove sem izrezala na vsakem koncu 4x1 cm velika pravokotnika kot kaže slika. Čez izrezana dela sem dala prozorno folijo velikosti 29x3,5 cm 
in jo na notranjem delu zalepila skupaj z obojestranskim lepilnim trakom.
Uporabila sem prozorno vložno pisarniško mapo, ker je  malo močnejša, paziti pa moramo, da je ne zalepimo pretesno skupaj, ker bo v tem primeru težje drsela.




Iz kartona sem izrezala še dva pravokotnika velikosti 16x9,7 cm za levo in desno stranico drseče voščilnice. 
Na ta dva kartončka sem zalepila 2 ozadji, predstavljeni v prejšnji objavi. 




Na kartonček, ki bo na desni strani voščilnice sem naredila na sredini luknjico, skozi katero sem vstavila trak, s katerim s potegom odpremo voščilnico.




Kartonček, ki se bo odprl na desni strani sem zalepila z obojestranskim lepilnim trakom kot kaže slika.




Kartonček, ki se bo odprl na levi strani sem zalepila z obojestranskim lepilnim trakom kot kaže slika.




Na prednjo stran voščilnice sem najprej zalepila pripravljeno ozadje, nanj sem prilepila paus papir, da sem malo zameglila ozadje. Paus papir sega do svilenega 
traka. Voščilnica je pripravljena za dekoracijo.

Priprava dekoracije:


Rožo izdelamo s štampiljko ALTENEW Beautiful Day in jo toplotno embosiramo z WOW prahcem v roza barvi.



Pobarvamo jo z Distress Ink blazinicami v akvarelni tehniki. Za barvanje sem uporabila vijolično in temno rdelo blazinico.



Liste pa izdelamo s pripadajočo štampiljko v treh odtenkih zelene barve.

Pripravljene dekoracije izrežemo s pripadajočimi šablonami ALTENEW Beautiful day. Rožo izrežemo 1 krat embosirano in pobarvano in 3 krat samo izrez, da z 
lepljenjem enega na drugi kos s 3 D lepilom ustvarimo 3 D učinek. Liste izrežemo 2 krat pobarvane in 2 krat samo izrez.

Uporabljen material:
* prozorna pisarniška mapa















Poglejte, kaj bodo objavile ostale članice Design Team na to temo:
v četrtek 2.8.2018 Jasmina
v  torek 7.8.2018 Andreja kot naša gostujoča ustvarjalka
v četrtek 9.8.2018 Zvezdana


Vsi naši izdelki so predstavljeni tudi na spletni strani Darilnice Klavdija pod rubriko



Želim vam lepe ustvarjalne trenutke

Magic Art Unikatni izdelki
by Klavdija Zorn




Komentarji

Priljubljene objave