TRGATEV



Poletje se končuje in bliža se čas trgatve. Včasih je veljala trgatev za pravi slovenski praznik. To je družabni dogodek, na katerem se zberejo sorodniki, sosedje 
in prijatelji, ki se ob pobiranju grozdja pogovarjajo, pojejo in se veselijo. Ob zaključku tega opravila pa se pripravi pogostitev ali "likof".

V ta namen sem kot članica ekipe DT Darilnice Klavdija pripravila na to temo 3D dekoracijo, ki jo lahko postavite na praznično mizo ali na polico, kjer vam bo 
krasila prostor.








Za izdelavo dekoracije sem uporabila leseno hišico, ki sem jo najprej pobarvala z belo akrilno barvo. Zasenčila sem jo z Distress Ink vijolično blazinico in z 
Distress Oxide blazinico v rjavi barvi.

Iz kompleta Heartfelt Creations Italiana Grapevines sem izdelala grozdje in vinsko trto. Za barvanje sem uporabila Distress Ink blazinice in akvarelne barvice.

Smreki v ozadju sta izdelani s kompletom - štampiljko in šablono Leane Creatief.





Tako dekorirano hišico sem prilepila na narobe obrnjen malo višji kozarec, ki sem ga pritrdila na bel krožnik. Dodatki na dekoraciji so še chipbord izrezki, kamni 
in ptiček. Krožniku pa so dodane bele Nuvo drops tekoče perle.




Uporabljen material:


Sledite objavam ostalih članic Design Team:
v četrtek 30.8.2018 Jasmina
v torek 4.9.2018  Goga
v četrtek 6.9.2018 Zvezdana

Vsi naši izdelki so predstavljeni tudi na spletni strani Darilnice Klavdija pod rubriko 






Želim vam neskončno lepih ustvarjalnih trenutkov

Magic Art Unikatni izdelki
by





Komentarji

Priljubljene objave