DEKORACIJA - METULJ NA SVILI

Metulj nosi v sebi nekaj skrivnostnega, pa tudi božanskega. Je znanilec pomladi, zato sem se odločila predstaviti mojo dekoracijo za okrasitev doma kot zamenjava za praznične decemberske okraske.

Motiv metulja prerišemo na papir A4 in ga vstavimo v prozorno mapo, ki jo postavimo pod svilen krog na žici premera 20 cm. Svila napeta na žico je ponge 08 in je idealna za detajlno risanje, ker je gladke površine in brez vzorcev. Nanjo se konturna sredstva lepo nanašajo in barve se prosto razlivajo.

Motiv se lepo vidi skozi svilo, nanjo ga prerišemo s fantom flomastrom, preko narisanih črt pa povlečemo s konturno barvo v tubi. Priporočam, da na tubico namestite še posebno tanko kovinsko risalno konico, da so črte tanke. Pazimo, da so črte sklenjene, da se barva ne bo prelivala po blagu in tako dobila madeže v obliki pahljače.
Fantom flomaster je idealen za risanje na svilo in blago, ker z izdelka zbledi v 2-4 dneh oz. takoj ob stiku z vodo.

Ozadje sem zaradi lažjega nanosa barv razdelila z GUTTO. Gutta je brezbarvna kontura, ki se po utrjevanju izpere s tkanine, mesto na katerega smo jo nanesli pa ostane belo.
Konturne barve se morajo popolnoma posušiti, preden začnemo nanašati barvo.



Za barvanje metulja sem uporabila vodotopne barvice DERWENT INKTENSE, z njimi sem dosegla živahne in močne barve. Ko jih uporabljamo za barvanje na svilo ali tekstil moramo paziti, da delamo prav, da so barve dobro raztopljene z vodo, ker le tako ostanejo obstojne. Vsak suh pigment se spere, ko pride v stik z vodo.

Področja sem postopoma vlažila z vodo in s suhimi barvicami barvala motiv. 
Barvati je lepo zaradi nanesene konture, ki onemogoča uhajanje barve. 





Ozadje je pobarvano z JAVANA barvami za svilo, ki so na vodni osnovi.

Ko je pobarvana dekoracija popolnoma suha, utrdimo barve z likanjem 5-10 minut na hrbtni strani, na temperaturi za bombaž.

Čez motiv metulja, ki sem ga pobarvala z Inktense barvicami, sem nanesla še dve plasti medija za tekstil, da sem barvo še bolj utrdila.


 


Svilen obroč sem prišila na rumeno bombažno blago, ki sem ga prej nabrala, okrog pa sem prišila 8 rožic, ki sem jih izdelala z Yo Yo makerjem X-large .
Na sredino vsake rožice sem prišila še okrasni gumb.






Komentarji

Priljubljene objave