ROŽE IZ PAPIRJA



 Ker sem navdušena nad izdelovanjem cvetja iz papirja, vam predstavljam preprosto izdelavo rože z zlatimi obrobami.


 



Za izdelavo sem uporabila 120 g risalni papir in štampiljko ter šablono Heartfelt Creations Botanical Rose.
Odtis štampiljke sem naredila z lepilno blazinico EMBOSS CLEAR, ga posula z zlatim prahom za embossing in ga segrela z grelno napravo, da se je stopil. S šablono sem rože izrezala in jih z Distress Ink blazinico barve peacock feathers osenčila.

 

 KOMPLET SIZZIX ZA IZDELAVO ROŽIC IZ PAPIRJA
 



 

S pripomočkom s srednje veliko bunkico iz kompleta za izdelavo rožic iz papirja ( Sizzix - Susan's Garden ) sem cvetove z zadnje strani oblikovala. Da lažje oblikujemo cvet, ga prej poškropimo z vodo.





Rože oblikujemo še s sprednje strani, da jim naredimo lepo čašico, nato pa plasti zalepimo skupaj z lepilno pištolo.






Cvetne liste na koncu oblikujemo še s pinceto, da dobijo videz pravega cveta.
Na koncu rožice še prelakiramo z akrilnim lakom, da postanejo kompaktne in dobijo sijaj.









 


Na vseh slikah so rože narejene z isto šablono, vendar je cvet pri vsaki drugače oblikovan. Rože so lep dodatek na darilnih škatlicah.



Komentarji

Priljubljene objave